مرجع کد آهنگ کودک

نظرات (9)

مامان پرنیا
23 مرداد 91 18:22
سلام بک گراند می خواستم با تم پرنسسی یا پروانه ممنون می شم چندتا برام بفرستی
مامان پرنیا
23 مرداد 91 18:27
ممنون می شم اگه هم برام درست کید هم بک گراند برام بفرستید شرمنده
مامان عسل و آریا
23 مرداد 91 20:03
کارت زیباییه.خسته نباشید


ممنون شما لطف دارید
مامانی شادی
24 مرداد 91 18:08
سلام. من الان یه آهنگ دارم که می خوام توی وبلاگم بذارم . خودم خیلی سعی کردم اما نشد. الان باید دقیقا چیکار کنم؟ ممنون می شم پاسخ بدید
انا
9 شهریور 91 12:49
سلام سعید جونم اخه بعضی ها که عکسمو دیدند گفتن ما رو بچه فرض کردی؟؟ خودتدیونه هستی و از این چیزا منم گفتم به جایی این که این ها رو بنویسید فوش بدید حداقل کم تر ناراحت میشم راستی برای این که این اهنگ رو اقا سلا رو کدش رو داشتی ممنونم دستت درد نکنه خدافظ
عمو روحانی
17 شهریور 91 15:06
.سلام. پرسمان کودک به روز شده با موضوع : مگه خدا هم خونه میخواد ؟!
نیم وجبی
19 بهمن 91 16:59
درود بر شما... ممنون که به وب نیم وجبی اومدین راستش عکسای سمت چپ رو نگاه کردم ولی دقیقا نمیدونم منظورتون از سه بعدی کردنش چیه درکل قشنگن.میشه بگین هزینش چقده؟
نیم وجبی
19 بهمن 91 19:13
شاید تصاویر اونجور که شما میگی برای من باز نمیشه اگه کارای دیگه ای کردین و جالب تر بود بهم خبر بدین ممنون
هیراد و عمه لیلاش
26 بهمن 91 23:35
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما